Rosor är Kärlek

torsdag 11 juni 2009

Mina Presenter...till mig själv*s*


Det blev ett armband till mig gjort av mig.
Det har legat färdig ihoppackat i sina påsar o bara väntat på mig....men jag skulle bara... o lite annat..men idag så tyckte jag att på Min dag kan jag göra det.

Klippte mig själv oxå på förmiddagen. Såg ut som en upp-o-nedvänd mopp innan o utstrålade mest "mår dåligt - ser ut som en***.

Men nu ser det bra ut igen kortare o mera lätthanterligt.

Ett kort av svärföräldrarna med en peng i, ett kort från Marie, ett kort från min syster.
Telefonsamtal från svärföräldrarna, Eva,min lillebror, känns som om jag glömt nån? Minnet är ju kort.
SMS av min x-svärmor,Elisabeth, Nilla.
En del på Facebook förstås.
Fick en blå balkonglåda av gubben - fick 2 av grannarna i helgen så nu finns det tre likadana och Nya - har lovat lillen att han ska få hjälpa mig att sätta frön:D
En ros i kruka fick jag oxå den kommer med största sannolikhet att hamna i rabatten.
Klara inte av dem inne de bara dör då, men Ute så blommor de sig tokiga år efter år*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar