Rosor är Kärlek

onsdag 24 juni 2009

Äckel o Tiger.


Jag hatar dessa kryp!
Och jag är allergisk oxå, emot alla insekter som sticks/biter.
Trodde jag skulle få hjärtsnörp igår när jag gick ut på balkongen för att vattna blomlådorna.
Den är stor -Drottning- säkert 5cm ska gå o kolla nätet om de är så stora.
Efter lite letande tror jag att det Kan vara Bålgeting.
http://www.getingar.com/crabro.html

Vad tror du?
Går det att se på denna bild?

Felix och Kotte-Mamma låg en bra stund rätt nära o solade sig.
När det blev för varmt gick Felix därifrån.
Kul att se katt o kotte tillsammans.
Tror inte att någon av mina andra katter hade lagt sig så nära.
Men Felix har fått en helt annan uppfostran han vet att kotte ska man låta vara.



Här ligger vi i soffan o myser min Tiger och jag.
Ja, jag älskar honom är det så konstigt?:D
*kramas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar