Rosor är Kärlek

söndag 14 februari 2010

I en annan del av världen...

Ja så känns det att vara i "Skogen" hos svärfar.
Lugn, Harmoni, inget stress av någe slag, mer än jag som tyckte att nä nu fick väl mina grabbar börja med Middagen!
Är känslig för olika mattider helst Middag vill jag gärna inta ett visst klockslag...

Medans de grejade i köket så halvlåg jag i soffan o fra satt i sin sköna fåtölj o vi tittade på barnkanalen.
Vallentinhjärtan åts med prinsesstårta *mums*

Hann virka lite oxå men sedan ville inte vänster mera så då läste jag en veckotidning.
En lugn dag/kväll.

Tills vi kom hem rätt sent runt 20:20 jag o lillen hoppade i våra nattkläder o ja sånt som ska göras.
Sedan kom dottern som är ja nått mellan en 32a till en 36a o ville låna kläder av mig??
Tilläggas bör det kanske att jag är 10cm längre än hon oxå och Ja ett par storlekar större.
Men hon hittade lite ändå.
Och hon tycker":Mamma kan inte du hitta dig en annan stil så att jag kan ha Din?"....
Hon tycker det är hemskt att se att hon bara blir mera o mera lik mig vad åren går....jag tycker det är kul;D
Nä måste se till att komma i säng så att jag ser presentabel ut imorgon när jag ska på BKK.
*kramas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar