Rosor är Kärlek

lördag 13 februari 2010

Where you from You sexy thing?=)

Kollade på "Big Mama2" underbar film ettan var lika bra den.
Blev på strålande humör efter att ha gått nästan död hela dagen.

Dottern o kompis blev 4 i natt och de var inte tysta förrän 04nått....alla andra sov men inte Jag.
Önskar att jag inte vore så lättväckt/lättstörd.
Gubben o grabben åkte till farfar.

Jag tog fram snabeldraken o _dammade_ jösses det var ett tag sedan det. Pysslade lite tvättade mattor eller ja tvättmaskinen fick ordna den saken. Skottade/sopade snö det hade kommit rätt mycket sånt....vill ha VÅR!

Klippte till Mohikanen på grabben ikväll han tjöt som vanligt i duschen så vi hade ett snack under torkningen om detta, för det är jobbigt nog att böja sig o kråma för att tvätta honom då behöver man inga höga C:n i örat oxå....

Nu ska jag avsluta kvällen. Imorgon åker vi alla till Far/Farfar äter Middag o tårta och nått jag inte kan vara Utan på Alla Hjärtans Dag Valentinhjärtan från delicato, tror jag har haft den traditionen sedan dottern var liten har jag bara de så är det bra >3

****
I believe in miracles
Where you from
You sexy thing
I believe in miracles
Since you came along
You sexy thing
****
Lyssna på den o säg att det inte påverkar dina ansiktsmuskler som rör munnen till ett leende.
*kramas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar