Rosor är Kärlek

torsdag 21 maj 2009

I butik nu:D

Nu så folket få ni allt Hurra lite för mig!
Igår hängde jag upp mina alster i en liten butik här i byn:D
Hantverksboden heter den.
Vi är 5 stycken konstnärer som har denna butik tillsammans.

Jag med mina Smycken, Luffartråds grejer, Halsdukar och annat. En annan gör 3-D kort och tavlor och tallrikar. En annan gör en massa korsstygn. En gör ljusstakar av ilandfluttit trä o stenar och en annan målar korgar och annat.


Lägger ut lite bilder på hur det såg ut igår - kommer säkert att ändra många ggr:)
Halsbanden hänger på krokar jag gjort själv i j
ärntråd och koppartråd med olika legeringar.
*kramas*

Här ligger det mest Set Halsband+armband+örhänge eller Halsband+örhänge eller halsband+armband. Och de halsband som var lite länge och ett o annat som var för snyggt att hänga*s*
Här kommer en bild redigerad i mobilen som numera är den kamera jag har att tillgå. Tycker det blev riktigt bra att hänga emot den vita putsade väggen - vad tycker du?
Luffarslöjd och Halsdukar. Är så kär i min ljuslykta "Magnifik"vill du se mera av den eller andra saker jag gjort? Gå in på http://foxensros.b20power.com/ och titta under Shop:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar