Rosor är Kärlek

onsdag 8 april 2009

Glad Påsk


Glad Påsk.
önskar jag er alla:D

Själv kommer jag att befinna mig i skogen där inget internet finns *hjälp*.
Jo lite ångest får jag allt att vara helt utan...

Även om det har hänt att jag valt att inte gå ut på nätet vissa dagar utan sysselsätta mig med annat. Värre tycker jag att det är med mailen... räknar med att ha ca 1000 mail att gå igenom när jag kommer hem om ett par dagar.


Snälla grannar ser om huset och katterna - sånt är Guld värt!


Glad nyhet - jag kommer att ställa ut mina alster för första gången i slutet av april *yiiipiiieee* och lite stressigt måste ha mera alster att ställa ut. Så ska göra luffarslöjd i påsk är det tänkt ren sådan utan pärlor. Lättast att ta med på resa lixom.

Pärlar jag Vet jag att det alltid nått jag glömt eller vill ha annulunda när jag väl sätter mig och att ta med _allt_ är inget alternavtiv.


Ta hand om er och stressa inte!
Hellre lite pynt och god mat och lite städat och må gott - än att pynta överallt, laga konstig mat som inte alla äter storstäda o putsa fönster och må skit.
*kramas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar