Rosor är Kärlek

måndag 6 april 2009

Oj vad fint det är!

Fick 3e priset som jag vann i brevlådan idag!
Det är faktiskt ännu snyggare i verkligheten.
Fundera på vilka kläder jag ska ha till det...tror det faller på en grön klänning när det bli lite varmare.

Idag var det meningen att ni skulle få se vad jag gjorde i fredax och vad jag har pysslat ihop idag.
Men datorn bråkar få inte upp korten, hoppas att min snälle man fixelitrixa det åt mig imorgon.

Nu jobbar han ju annars hade ni troligen fått se på diverse.

Jag har ett större problem - nån som vill hjälpa?
Imorgon ska jag till frissan - det är dax jag *lovar*.
Klippning och ljusa slingor.
Hur ska jag klippa mig? "Modern Hockeyfrilla" ?
Finns det nått annat?*s*
Slingorna ska de vara tunna -dra genom hätta - eller breda som ligger i folie?

Nu ser jag ut....lugg till nästippen o i luggen har jag världens virvel mitt i - så glöm hellugg...håret vid öronen polisongerna går 4cm under örsnibben...bak är det längst till atlasknutan...mitt på skallen är det 15cm långt....

Ja ni förstår jag behöver hjälp med detta.
Ni har till 1500 på er imorgon.
*kramas*

3 kommentarer:

  1. Kan inte hjälpa hjälpa dig tyvärr. Jag får rysningar bara någon i min närhet tänker ordet 'frisör'. Själv ska jag gå och dö i en fris..stol på onsdag. Hu!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller hjälpa dig. Själv ska jag ta och lägga i lite ljusa slingor jag också. Ska försöka hinna med det i veckan tänkte jag.

    Kul att du är nöjd med halsbandet.

    SvaraRadera
  3. Rysningar av Frisör? Men.. jag önskar att min frisör hade sin butik kvar. Som det är nu hyr hon en stol i stan och kommer hem till folk i byn. Så ingen skön hårtvätt - älskar det när nån annan tvättar håret på mig.

    Ok då är jag rätt ute med ljusa slingor i alla fall:D
    Annars är det ju 80-tal som gäller i sommar neonfärger asymmetriskt...mycket volym...
    *kramas*

    SvaraRadera