Rosor är Kärlek

onsdag 15 april 2009

Vi har blivit kära tror jag...

Det är inte lätt att vara just nu.
Det är mycket stress.
Och det är mycket Jag Vet inte och Vi vet inte det blir så mindre kul att leva när det mesta är osäkert....-eller hur?


I alla fall tror jag att vi blitt kära i dessa 2 godingarna.
Ja vad ska man säga? De är underbar.
Vill du läsa om dem gör du det här http://www.hundarutanhem.se/Hundarna/Staffblandningar/1336/

Vi eller mycket mera Gubben har länge velat ha en staffe av något slag.
Han har i perioder pratat så mycket hund att jag kännt mig tvungen att vistas nån annanstans ibland.
För vi adopterade bort våran älskade rottis då jag inte klarade av att ge honom den motion han behövde för att må bra.
Och det tog mig väldigt hårt att göra en sådan sak.

Så jag har varit intehund sedan dess och oxå aldrig mera huvudansvar om en hund.
Det är orättvist att lägga något på något som den inte klara med, eller som den människan gör ändå för att jag inte kunde se att han ville men många ggr fick jag betala dyrt för det med min redan trasiga kropp.

Sitter just nu mest och tillverkar Smycken, halsband har det blivit 2 dagar/kvällar i rad borde göra lite armband...oxå...
Blivit solbränd i nacken idag när jag rotade ogräs på en halvmeters djup.
Jösses vilken rot jag fick upp!
Större omkrets än vad min hand nådde runt träig och beigevit....

Ta hand om Dig!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att stressen lagt sig lite!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Jösses jag har ju glömt att jag skulle skicka grejer till dig. När var det dags?

    SvaraRadera
  3. Skrattar nästa lördag den 25e,,,du hinner lugna puckar. Bara kul ju om jag se till att fler hittar PysselGrottan.*kramas*

    SvaraRadera