Rosor är Kärlek

torsdag 23 april 2009

Snart så....

...är det lördag jaha?
Vad händer då då?
Det är Hantverksmässa i byn. Jaha och?
Mmmmmmmmmmen fattar du inte Jag ska ställa ut där för första gången i mitt liv!
Och jag tycker att ju mera jag hittar/kommer ihåg i gömmerna desto mera arbete har jag att göra.
Jag hoppas att bordet nästan är tomt på smycket o
hantverk när dagen är slut - vilken kick det skulle ge!
Så här kommer jag i så fall att stå på lördagkväll:D

Ta hand om er se till varandra le lite bara för att:D

3 kommentarer:

  1. Har mitt kuvert anlänt till dig ännu?

    Önskar Dig lycka till i helgen. Du får fota en massa och visa upp sen tycker jag.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Japp det har det - Tack @---}---}--- ok det ska jag hoppas att mobilkameran räcker.
    Är så stressad men tänkte att jag måste kolla datan lite...kanske får mera inspiration.*kramas*

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt går bra och att du kommer hem med väskan tom och plånboken full!
    Kram ☺

    SvaraRadera