Rosor är Kärlek

måndag 16 mars 2009

Ängel-Mobil

Idag är det vilodag. Egentligen är det ju Måndag vilket innebär Träning när jag inte är sjuk. Hade inte ens klarat att åka buss en timma idag vilket det tar till träningen.
Ute skiner s¤len så nu kliar det i frö-händerna *s*
Ska laga middag sen tänkte stansa ut roliga saker i falukorv o sedan göra stroganoff . Har ett set med mini pepparkaksformar det är Måndag måste ju få ha lite kul:D


Senare blir det fotografering av diverse alster och om jag hinner redigera dem o lägga ut dem på hemsidan.
Här kommer min Ängel i en stadigare version.
Det är en mobil och den klingar högt och vackert.
Ta hand om dig.
*kramas*

2 kommentarer:

  1. Tog du bild på falukorven? Jag har gjort liknande grejer med barnens skinkburgare. Det blir ganska läckert faktiskt.
    Vilken härlig ängel du har gjort!
    Kram och krya på dig! ☺

    SvaraRadera
  2. Nä inga bilder på falukörven*s* men det blev helt ok hjärtan o tårar nån klöver oxå kul o leka med maten.
    Tack diggar den stenhårt den förra var lite klent byggd o "råkade" ut för en olycka o gick inte att reparera så satte mig att göra en ny,o denna är stabil och den klingar högt o vackert.
    Ska prova krya på dig inne på 3e veckan börja bli segt.
    *kramas*tebax:)

    SvaraRadera