Rosor är Kärlek

torsdag 19 mars 2009

Beslutsamhet

Beslutsam ska jag visst vara så då gör jag väl det då.
Har redigerat foton på mina nästa Alster som ska upp till hemsidan http://foxensros.b20power.com
Vad sägs om KärlekensVäg eller Citroneller kanske Krusbär passa bättre?
RosaFyltandeMetall är oxå en riktig skönig.
Rosa HajTand finns som Halsband och Öronhänge hittas under -Set-


Så bara för er alla att gå på upptäksfärd bland mina fina alster - missa inte Magnefik - en ljushållare den är bara sagoligt jutjusig.

Imorgon under dagen ska de finns på hemsidan de är mycket jobb med sånt som man inte tror.
Infektionen i luftrören vecka 3 gör ju en del av hur mycketman orkar oxå fber hit o frysa dig o sedan svettas man så man tror att det läcker om en*s*..jojojoooo så är det här.

1 kommentar:

  1. Ja, att uppdatera sin hemsida tar mer tid än man tror... Jag ha rockså produkter som skall in... snart...

    SvaraRadera