Rosor är Kärlek

onsdag 25 mars 2009

Lite nu inte visste om mig...

Hästlycka: E M D och Annika är bäst!

Klart att Jag är Bäst.

Zac's åsikter på ett fat: Annika är oavsiktligt(?) rolig!

Jo det händer ju nån gång att jag drar på smilbanden....

För Annika är teatern möte mellan människor - Nöje - allehanda.se


Håller med...

Annika är fortfarande rikast | Idrottens Affärer


Mja vete i hundan känns då inte så när man nästan kan använda räkningshögen till toapapper i en hel månad....

ANNIKA ÄR EN BLÅST BRUD

Vet inte vad de har sett eller uppfattat det? Med en IQ på 132 så vet jag att jag _inte_ är blåst. Men okdå jag är lite vimsig i kolan mellan varven det är kanske det de har sett?

********Ta ditt egna namn + är och googla på se vad de skriver om Dig*s*.

2 kommentarer:

  1. Visst var den där namnleken rolig. Hihi...

    Önskar dig en fin dag. Idag har jag kvällsöppet i butiken och får vara där ända till 20.00...

    Jippi!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får gärna mejla mig så ska jag förklara.
    Kram ☺
    segsliten@gmail.com

    SvaraRadera