Rosor är Kärlek

söndag 15 mars 2009

På "G" igen.

På g igen långsamt men framåt.
Var äntligen på Vc i torsdax för att veta att jag har luftrörsinfektion.
Jahapp, fick en bricanyl oxå om det uppstog andnöd igen
.
Och skulle dessa symtom inte ge med sig bör de undersökas så sa min HusLäkare.

Jag tror ju att det började som en vanlig förkylning men att allergi kom med i bilden så att det blev värre. Hasselbuske i trädgårn som blommar troligen finns det väl al i området oxå...Vill inte ha fler allergier det räcker med de jag har. Det började med björk och timotej år-97 och geting,broms,mygga sen har det bara blivit mer o mer.
Helkroppsdonation är jag ute efter men har ingen hittat än.

Två veckor med snor nu och liten ork eller egentligen bara ork att ligga i soffan, men det fungera så dåligt i en familj - ellerhur?
Har fått en del pärlat dax att uppdatera hemsidan i dagarna som kommer:)

Det har hänt för mig en tråkig och nästintill ofattbar grej. Dottra min hade ju hittat *sin* kille for life eller åtminstone ett par år framåt i tiden. Hon var seriös verkligen. I torsdagskväll gör han slut via SMS??? I samma mening som han säger slut skriver han att han älskar henne? BAH!!
Så känner jag för att göra Om jag skulle se honom igen - det finns gränser för Hur man får uppträda.
Men har grunnat på detta och kommit fram till att ni nog trist nog får vänja oss vid detta omänskliga beteende.
Varför nån undra?

Jo nu med allt så Nära behöver man ju inte anstränga sig för att vara hövlig, väluppfostrad, rätt klädd what ever - allt finns ju att tillgå _ändå_.
Beställ en pizza den kommer hem till dig.
Beställ kläder via nätet de kommer till brevlådan.
Ha en Bilddagbok och flörta hejvilt med femton brudar samtidigt - wow- lixom då får man ju dessa feel good man behöver och man behöver inte "betala" för det.
Som i en vanlig relation där blir det verkligen ta o ge.
Säger Killen - o shit vad du ser ut innan han klämmer ur sig sitt God Morgon Älskling - kan han ju vara förvisad om att tjejen är rätt sur resten av dagen. Med andra ord han får betala för sitt plumpa uttalande.

Men o andra sidan säger killen GodMorgon min lilla älva vad vill du ha till frukost?
Jösses det är många poäng tagna där - då kan han vara förvisad om att tjejen är lite mer medgörlig om han vill vara med grabbarna på kvällen o kolla fotboll.

Ja jag tycker oxå om nätet men jag vill inte att våra unga glömmer bort hur man för sig bland folk!
Ta hand om Dig o de du håller kär.

2 kommentarer:

  1. Vilken skit! Jag läste för en massa år sedan att Daniel Lewis (eller vad han nu heter skådisen) skickade ett fax till sin sambo när han gjorde slut. Vad är nästa steg? Tankeöverföring?
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Ja man undra ju verkligen! Fy iblnad är utvecklingen inte till det bättre....snart sitter väl alla i en liten plåtcell med var sin dator och kommunicera enbart via den. Maten kommer i brevlådan oxå.*kramas*

    SvaraRadera