Rosor är Kärlek

måndag 30 mars 2009

Imperiet - alltid Rätt!

Imperiet i mitt hjärta -for ever-!!
Ikväll är det "Kickar" som rullar i bakgrunden.
Det finns ingen som har berört mitt liv till så stor del som artist som denna.

De har varit med mig i snart 25år!!*Hallelulja*
Jo det är sant.
"Katarinas Klockor" oj den är så S*K*Ö*N.

Håller på att gå tillbaka till "ursprunget" på flera nivårer av mitt liv.
Tillbaka där jag vet att jag stog stadigt där jag var jag och där inställningen var *allt ordna sig om inte så dör jag(och det ska jag ju göra ändå)* och *dom som inte diggar mig kan fara åt varmare länder*.
Behöver få tebax lite attityd och mycket jävlaranamma.
Är så beige att jag snart kräks.
Nä ok inte Hela jag men de delar som är viktiga.

Det handlar om inre och inte yttre saker, så att ni inte blandar ihop dem nu*s*
Men visst hjälper det till att ändra även det yttre när man vill framåt/någonstans.
Att stå stilla har aldrig varit min melodi.
Jag vill ha Fart, Utveckling, Färg, Kärlek i överflöd helst.
Men för att få måste man ge.

Men känns det som man har Gett och har Kämpat och världen ändå pissar en i huvudet är det lätt att bli ...beige...

Kom ihåg att vi alla har ett Val.
Vi väljer saker varje dag som påverkar oss idag och kanske även långt fram i livet.
Ibland är det mycket bra att Tänka efter före man Väljer.
Har man tänkt och sedan valt så gör man det i god tro för att just då visste man inte bättre/hade inte den erfarenheten man kanske egentligen behövde när man valde.

Att inte välja är oxå ett val bruka jag säga,
för det är det ju bruka kalla det ett inteval.
Vad säger du om val som du inte väljer med ord eller tanke?

Ta hand om dig det finns bara En du och du är Värdefull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar