Rosor är Kärlek

fredag 20 februari 2009

Blev inget...

Jo hade ju tänkt att skapa lite smycken ikväll.
Fick ju ett sådant fint paket idag med en massa pärlor att l
eka med, blev sugen redan vid lunch att bara skita i att handla o allt vad man "ska" en fredag.

Men jag är ju rätt så snäll o gör det jag ska göra - för det mesta.
Efter middagen kollade jag o grabbarna på den tecknade Star Wars som kommit.
Den var faktiskt helt BRA!!

Kolla på den med era barn eller med eran kära helt ok fredaxmysfilm med a la familja!

Hur var det nu?
Jo skulle ju göra smycken på kvällen.
Allt ligger bra framför mig på sängen - min bästa arbetsplats.
Ja, ja jag vet man ska inte jobba i sängen, men va fasen det är Praktiskt!*s*

Jag fick inte kroppen att lyda eller hjärnan att hänga med...det blev ingenting eller skit kan man säga.

Varför då då?
Jo det var så här att gubben o jag fick för oss att vi visst det skulle gå på systemet idag. Lovar det händer inte ofta max 5ggr per år eller nått.
Och vad ville vi ha då?Ja en sådan skulle vi ha. Praktiskt att ha hemma. Gott att snutta på ibland.
Vi kollar längs hyllorna efter pris, såklart.
Mja, den stora var rätt dyr ändå tycker vi.
Men säger gubben vi kan väl ta en sån?
Vad den nu heter wannabe bailys ?

En sån blev det i alla fall.
På kvällen fyller min kära glasen, dottern fick en smutt oxå.
Nu är ju denna wannabeen mycket sötare än orginalet och lite hmm blaskigare.

Hade tänkt ta upp mitt glas men går omkring med det på undervåningen.
Ä nu få det va bra tänker jag o sveper glaset.
Det är ju så lite % i 17 tror jag.
Nåja dottern fick ont i tand vill inte ha sitt.
Ä häll inte ut!
Så svepte hennes lilla smutt oxå.
Vad då då?
Det ska man väl tåla?

Jo tjena inte Jag;(
Vatt lullig jag o int kan man väl då pärla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar