Rosor är Kärlek

torsdag 19 februari 2009

Nu så nya grejer på hemsidan!

Nu ser det bättre ut inne i min hemsida http://foxensros.b20power.com
Det är Ordning där jo faktiskt är det det.

Och nya saker finns att beskåda med eller vad sägs om.......jag rös igår när jag la in den det är sant.Detta Halsband Höstslända ser du i sin helt under Shop-Halsband
..
Ja även detta är värt en blick i full längd:)

Finland heter detta Halsband riktigt rysligt koboltblått:)Blåblomma heter detta armbandet.

Energi är ett set om Halsband-Armband-Örhängen en pigghetsset.Multi är oxå ett set om Halsband-Armband och örhängen.
Örhänge med hermatitring krackelerad bergskristall
Dessa sötisar heter "Sverige".:DFönsterGlädje heter dessa skapelser. De består av en massa olika pärlor såsom glas,snäckskal vad det mera kan vara i olika former. Och plastprismor men de ger lika fint färgspel i fönstret.

Så nu vet ni vad jag har sysslat med de sista dagarna!
http://foxensros.b20power.com -Välkommen in-

*kramas*

1 kommentar:

  1. Ska ta och titta in på din hemsida nu när jag har tid.

    SvaraRadera