Rosor är Kärlek

torsdag 26 februari 2009

Mitt första byt-köp:)

Kom på för någon vecka sedan att man konstnärer emellan kan byt-köpa alster.
Så nu har jag gjort mitt första byt-köp.
Mitt Halsband "Lila-Lotus" har jag bytt mot ett par gröna pärlörhängen och ett armband ifrån.

http://nennessmycken.dinstudio.se/text1_1.html

Ska bli kul att få dem i nästa vecka :D
Är inne i en armbands-period och har just nu 2 på varje arm.
På vänster ett silverarmband jag fick av Mamma till 30års-dagen och ett som jag gjort själv med små glastårar i vitt/svart/rött.
På höger sitter det ett armband jag fick av dottern för ett par år sedan en ljusbrun textilrem med "nästan" chakrafärgerna på i glaspärlor, och ett budskapsarmband "WWJD".

Mår rätt bra kroppsligt men har dåligt samvete/olustkänslor över att jag inte orkade att åka på min kurs igår. Jag låg utslagen svetten bara rann och jag kunde inte ens sitta upp sov mest.

Det är så mycket som ska fixas och ordnas samtidigt som det vanliga oxå ska skötas - det är för mycket för mig just nu. Bara att acceptera och göra det bästa av det och ta det man orkar för tillfället - eller hur?

Inatt satt jag i alla fall uppe och väntade på gubben och under tiden skrev jag ett Vykort till nån som snart påbörja ett av sitt livs största äventyr;)
Och jag packade Lotus så det kom iväg idag.

Idag har jag tänkt att få färdigt min Ängel-mobil så att jag kan hänga den i hallen igen.
Den gick sönder så har gjort om den i lite stadigare tappning - kanske tar jag kort på den o lägger här...få se.

Vet du hur vansinnigt KUL det är att spela Lego Star Wars??
Det är underbart kul - prova om du får möjligheten.
Kanske ska tilläggas att man bör ha sett filmerna för att få det lite lättare:D
*kramas*

2 kommentarer:

  1. Vet du vad?
    Jag fick min första post till PysselGrottans brevlåda idag.

    Japp, det är sant!

    Och det var från DIG!

    Tack snälla gulliga du. Kortet sitter vid disken nu och det lilla kortet sitter på min "allmänna anslagstavla" i butiken.

    Tack snälla goa rara du. Det gjorde mig så glad. Hoppas du någon gång har möjligheten att komma förbi. Se bara till så jag vet om det och kan ta några timmar med dig, en fika, en middag eller nåt! Jag bjuder naturligtvis. =)

    Ha en bra helg och på söndag hoppas jag att jag skall orka med en uppdatering av bloggarna med lite bilder från invigning med mera...

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. KUL att jag var Först..det var lixom meningen. Tänkte att hem nä klart att det ska till PärlGrottan*ler*
    Jo du det kan du skriva upp är jag i dina krokar så ett par timmar ska vi ha:)

    SvaraRadera