Rosor är Kärlek

måndag 16 februari 2009

Tänker göra om...


...min hemsida vet dock bar inte Hur än.
Är rätt nöjd med färgerna i grunden.
Men behöver/vill ha en bättre ordning vilket jag troligen kan få med one.
Det är vad jag hoppas på för som sagt jag vill ju synas - så klart!

Hade tänkt gå upp 0615 idag dra på mig täckbyxa o stavar o UT.
Nä det blev inte så för jag vaknade av gubbens klocka 0510 ner kissa ta medicin o upp igen.
Så när det pep 1615 sa jag några väl valda ord o sov vidare.
Så ikväll tänker jag hantera dett på ett annat sätt om en timme från nu ska jag inte bara ligga i sängen utan även sova!
För vakna jag 05 igen då så gör det inte sååå mycket (säger vi).
Annars pysslat med smycken gjort egna länkar och lås - känns
mycket bra att sitta med smyckestillverkningen ännu är jag inte idelös.

2 kommentarer:

  1. Jag hann faktiskt också med att göra några halsband idag. Och en massa annat. Är gräsänka nu i några dagar och helt utan barn, så jag ska se till att få en massa gjort hade jag tänkt.

    Ha det gott tjejen. Ditt paket väntar på dig! =)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du kröp till sängs igen, det skulle jag gjort vid den tiden. Inget hurt, hurt för mig inte!
    Kram ☺

    SvaraRadera