Rosor är Kärlek

onsdag 11 februari 2009

Vitaminer


Vad tror du? Fungera vitaminer per tablett?
Jag tror att vissa fungera och andra inte och allra bäst är det ju givetvis med färska vitaminer.

Önskar mig en juciecentrifug - har du nån i källaren?:)

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start?ProductID=NlfD4QFHl7UAAAEdCD5814sG&CatalogCategoryID=PyPD4QFHv.YAAAEcUrMdx4kU

Lite dyrt *ryser*.

Letar vidare.
Denna kanske?

http://obhnordica.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=582&PID=197&ProductID=2186&ProductNumber=6754&ShopGroupName=Juicepressar&template=SE-DW-OBHproductdata1.html

Den är billigare men undra om den är lika bra som den första?
Grejen är den att en juciecentrifug har jag önskat mig sen?
Ja det är i alla fall 10 år i rappet.
Men det är ju inget som prioriteras så högt när det väl
finns pengar över...

Vad jag skulle göra med den?
Fixa färsk jucie när jag vill:)
Göra smooties på sommaren *mums* och tänk på alla Vitaminer jag skulle få i mig!

Har ju inga probs med att dricka utan det är äta som är mitt probs jo så är det.
Tänk vidare lite frukt och lite proteinpulver= lunch för mig!*ler* hm okdå mellanmål - lät det bättre?
Hur som helst så diggar barnen dessa små shoots man
kan köpa och de är Dyra!
De går ju att göra för en tredjedel av priset hemma.
Morot och äpple är gott.
Ananas o banan.
Gurka ska visst vara gott oxå har ingen aning inte provat.

Ja jag får väl rådfråga min gubbe om saken han är bättre på varv o sånt;)
Men jag är så sugen på att göra egen motorsaft med äpple o lite citron.

Annars? Mja lite bättre kanske men inte på benen än det lär ta ett tag denna gången att kunna stå igenin.Tahand om varandra

1 kommentar:

  1. Det brukar finnas massor av konsumenttester på nätet. Då får du ju iallafall veta vad som anses vara 'bäst i test', kolla!
    Hoppas att du känner dig bättre i morgon!
    Kram ☺

    SvaraRadera