Rosor är Kärlek

måndag 9 februari 2009

Heala mig.....

Ööööh vad är detta det finns inga teckensnitt ingen storlek bara fetstil o kursiv länkar stavningskontroll och bilder?

Hmm ok jag vet att jag inte skrev igår men alltså lite förståelse kan jag väl få?
Sjukt barn i mer än en vecka och sjuk själv nu, fast barn var på förskolan idag. (titta var duktig sa inte Dagis!).

Fryser så jag skakar har i princip bara vatt i sängen idag vattnat lite blommor - fast inte I sängen dårå.

Tänkte mig nått helt annat ikväll/natt tänkte att du/ni kan väl vara så bussiga och tänka vackra tankar om mig och skicka lite energi i min väg - God sådan tack.
För jag orkar inte med detta att vara extrasjuk det tär på själen.

Då jag ju i vanliga fall inte gör så många knop jämfört med en helt vanlig frisk mamma. Jag håller barn o hus någelunda rena lagar mat tvättar läser läxor gosar säkert för mycket med både mina barn och katterna håller stenhårt i de få regler som finns i detta hus bråka lite med maken så att han inte tror att han står för stadigt (*s*)

Och fundera det gör jag mycket på allt men mest det som rör färger o former ketchup och äpplen då - eller?
Mja nä inte det.

Så kom igen nu jag behöver healas lovar att ta emot om det kommer nått gott.
*kramas*

1 kommentar:

  1. Energiöverföring pågår! Vet inte hur bra jag är på telepati, men jag försöker i alla fall!
    Kram ☺

    SvaraRadera