Rosor är Kärlek

måndag 2 februari 2009

Hemma med sjukt barn...

Det har varit en rätt jobbig dag , som väl mest berott på att jag inte fått min sömn.
Lägga sig sent för att man inte hunnit/kunnat ta sig tid innan att fixa Tradera-annonser, och de tog tid.
Sedan hosta det lilla grynet rätt saftiga decibel ofta rakt in i örat på`n.

Så vi har legat i soffan och jag har hört "Myror i Brallan" minst 5ggr idag.
Han är ju för slö för att göra någe vettigt som att gegga med lera eller så.
Få se tänkte att jag skulle ha honom att hjälpa mig att sortera bland mina pärlor.
Behöver en annan ordning än den som finns nu.

Jo jag är rätt sned över att det inte blev någon bassängträning för min del idag, men det är ju inte hans fel.
Men det tar hårt att påbörjat något o så hänger det nått man inte hade räknat in i kalkylatorn och då ja....

Har rätt att vara lessen/upprörd/sårad över en annan sak oxå som hänt men ska se att det är borta ur min hjärna imorgon eller nått.

Annars var det en ok kväll i alla fall.
Hjälpte dotter med lite tips o läxor.
Köket är rent o kattoan likaså.
*kram* på Dig

1 kommentar:

  1. Jobbigt att vara hemma med sjuka barn coh att inte själv vara på topp. Vi har haft tur, peppar, peppar...

    Önskar dig en fin dag och hoppas du får ordning bland dina pärlor. Jag har fått in lite nyheter och väntar ännu ett lass denna vecka. =) Rena rama julafton för mig alltså. =)

    SvaraRadera