Rosor är Kärlek

lördag 28 februari 2009

Just nu...

Just nu...
Fundera jag en himla massa, på Stora saker.
På val jag gjort, val jag låtit bli att göra.
Vad som har gjort att jag är där jag är I
dag...just nu...

Jag vet att jag är ämnad att göra saker, men jag vet inte hur...just nu...
Vet att jag är stark i mitt svaga, men jag är feg...just nu....
Behöver en andlig ordentlig spark i arschlet...just nu...(?)
Borde ta mig i kragen och ta tillvara på det som finns inom mig....just nu...

Försöker, håller på att städa mitt skrivbord - och städar mitt inre samtidigt...just nu...
Jag vill så mycket, min Vilja är stor men den behöver vägledning...just nu...
Känner mig splittrad och odisciplinerad....jus
t nu...(?)

Skulle vilja att någon tog mig i sin famn och visade mig vägen som är meningen att jag ska vandra på...just nu....
Jag lyssnar!
*kramas*

1 kommentar:

  1. Fattar ingening! hihi...

    Har du sett att jag har ditt kort framme i kassan min?

    Tack för det och det var en dunderdag igår. Jag är så nöjd så.

    SvaraRadera