Rosor är Kärlek

söndag 22 februari 2009

Byta Banner med mig?

Så här ser min Banner ut - vill du byta med mig?
Kul säg bara till så lägger jag upp din Banner på http://foxensros.b20power.com
För webben är ju stor lixom och det är ju bra och kul om man kan hjälpas åt att Synas ute i cyberspace.


Jag fixade en massa bannerbyten igår höll på att bli knäpp på köpet för en del var verkligen lite svårare att förstå Hur de ville att man skulle göra.

Men det går ju ingen dag utan att jag lär mig nått nytt så bara lite extra hjärnceller som brann upp igår.

Annars blir jag snart sned på dessa väderväxlingarna lederna skriker vid byten. Och från att ha haft -14C som kallast på en vecka så är det nu endast -3C, ja då blir jag grinig.

****Glömm _inte_ att mata fåglarna nu!****
Det är nu det som mest behöver våran hjälp för deras överlevnad. Blandade frön, solrosfrön och jordnötter, har du späck på köttet som du annars bara slänger? Gör inte det skär det i småbitar och lägg ut i en gammal kokosnöt eller på ett plastfat i träd eller buske - så att det är Fåglarna som får det och inte katterna! För katter får inte äta rått griskött då det finns en bakterier i det som kan ge dem hjärnhinneinflammation!! Samma bakterier bekommer dock inte människan..
*Ta hand om Dig, dina nära och kära och Fåglarna*

1 kommentar: