Rosor är Kärlek

fredag 23 januari 2009

Drägglat

Jag börja tro att jag är allvarilgt sjuk.
Jo det är sant.
Rosa har nästan alltid varit min "hatfärg", men nu?

Tror det är det däringa pärlandet det har vridit skallen på mig, jo så måste det vara.
Sist jag _älskade_ rosa var när dottern var liten oc
h det är ju nu väldigt länge sedan *S*
Har varit o Traderat oxå...

http://verosparlor.blogspot.com/
Hon har ju oxå ett antal många fina pälor och tillbehör ute på Tradera.
Så hennes auktioner har jag kollat in och budat på.

Och sedan hittade jag även ett antal för mig kända pärlsäljare
de var bara att blunda hårt...för precis som för många andra levande varelser med plånbok är januari en hård tid.
Men jag kan ju _tipsa_ att vill du köpa prisvärda och snygga pearls så iväg till www.tradera.com

Nä, nu ska jag avsluta rumpsittandet.
Men då glömde nästan kollade på skal till mobben....


1 kommentar:

  1. Tackar, tackar för all fin reklam. Och du har budat hem lite hos mig nu såg jag. Jag kommer att skicka iväg vinnarmail först imorgon.

    Ha en fin kväll och sov nu inte lika länge imorgon. *flin*

    SvaraRadera