Rosor är Kärlek

fredag 16 januari 2009

Tävling

http://bettanspysselblogg.blogspot.com/2009/01/en-dag-senare-n-jag-sagt-tiden-vill-sig.html

Citat:" En dag senare än jag sagt, (tiden vill sig inte alltid ;-))men här kommer i alla fall nästa bloggcandy.
Och vad firar jag denna gång? Jag har ju passerat 10 000 besökare! Trodde väl aldrig att min lillla blogg skulle få så många besök :-) Vill också tacka för alla härliga kommentarer jag får. Ni gör min dag! TACK!
Innehåller...
Ett armband designat och tillverkat av mig i lila toner (ca längd 21), små pins 4-p, 2st snirklade pins blålila samt rosa, journalingbook, 2 pärlhängen blå med kors, två tilda flaskpåsar att dekorera, en guldembossad blomma i tre lager, Röd metalltråd för att göra egna dekorationer, Tunnare smyckestråd i metall för samma ändamål samt en stor näve blandade pärlor i allsköns färger.
Då det verkade populärt med påfågelfjädrarna och jag har fler, så lägger jag i två st såna också :-):" SlutCitat

Klart att du oxå ska vara med o Tävla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar