Rosor är Kärlek

fredag 16 januari 2009

Migrän&Pärlor

Vaknade med migrän igår.
Blev så pisstoff.
Hade tänkt helt andra tankar om gårdagen.
Som att pärla armband och örhängen.
Nu sitter jag här kan inte titta på skärmen om det är vitt som det är här, darrig och försöker vattna upp mig.

Tänk er att förlora 3,5kg på ett dygn - perfa skulle säkert många tycka, inklusive mig själv.
Tyvärr är då detta endast vatten som saknas, då kroppen min gjorde sig av med _allt_ den hittade igår.

Nope ska pärla idag men det får bli med pärlor som inte glittrar och troligtvis är mörka:)
Ha det bäst alla där ute.
*kram*

3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hoppas du mår bättre idag!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare tjejen. Du, jag lägger till dig på min lista så jag har koll på när du uppdaterar.

    Har du sett nyheterna i eButiken? Kommer fler nyheter i helgen tänkte jag. Om jag orkar med... Börjar känna av ond hals. Harkel...

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Tackar redan fullt ös här:)

    Ska kolla butiken är så sugen på att beställa....;)

    SvaraRadera