Rosor är Kärlek

tisdag 27 januari 2009

Fryser....

Fixade att vara i säng 2130 igår, det tycker jag är ett bra framsteg!
Sov ända tills klockan ringde 0730 - det är Lyx.
För det händer nästan aldrig att jag sover så långe, vilket beror på att lillen alltid vaknar runt 06 och vill upp.
Så inte idag vilket jag är taxam över.

Förmiddagen låg jag i soffan och halvsov.
Fryser så ini norden och har rosor på kinderna och är Trött.
Jag kopplar ihop det med träningen men fattar inte hur det funkar?
Menar Varför jag reagera kroppsligt som jag gör?

Törstig är jag oxå och har en lätt huvudvärk i pannan.

Annars?
Ser fram emot imorgon då jag ska gjuta betong igen och dekorera den grejen som har härdat/brunnit färdigt. Blir typ mosaik på den få se hur mycket det fix man behöver stinker.
Är ju lite känslig för starka dofter så tänker inte utsätta mig om det är stink.

Ska laga kycklinggryta idag så det är snart dax att gå ned o ta på sig förklädet.
Har inte pysslat på flera dagar nu inväntar spänt när lusten ska dyka på mig igen.

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!

    Jag har en ny blogg för lokalen och butiken i sig, www.pysselgrottan.blogspot.com och där kommer jag att skriva om lokalen. Men på min vanliga sida så finns bilder också från lokalen, lite längre ner. heheh.... kanske ganska långt ner.

    Hoppas att du inte håller på att åka på influensan. Jag känner mig skön idag efter att jag kunde komma iväg och träna lite på lunchen. Snabba lunchpass en tre gånger i veckan vore inte fel, bättre än ingenting... =)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Aha gömt dem långt ned för välan luska då:)
    Lillgrabben hostar o hostar fasen vill ju iväg till min kurs imorgon!

    Nä tränaren sa (ringde) att kroppen reagera på träningen o att det i detta skede kanske behöver mera av Mat o Sömn.*kramas*

    SvaraRadera