Rosor är Kärlek

fredag 30 januari 2009

Kanske uppåt...

Fy så trött jag har varit det är skrämmande. Sista dygnet har jag mest sovit. La mig redan 1745, jo var uppe nån vända o så men än då.Låg kvar när grabbarna gick ned i morse kom upp runt lunch.
Och såg fortfarande ut som nått helt annat än jag.

Svullna ögonlock - bara det räcker ju typ.

Men försökte både att leka med son röja i köket mata diskmaskinen laga typ middag allt gick bra bara jag kunde få sätta mig i soffan ibland o lagra energi till nästa måste sak.
Pysslat - nope inte ens det ha orken räckt till.

Tror att vi behöver lite sånt härinne.Varför dansa hon inte? Dumma tant!OK de funka inte härinne....

1 kommentar:

  1. Nej, det var inte mycket man kunde utläsa av den texten inte... hihi...

    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera