Rosor är Kärlek

lördag 31 januari 2009

Kan tänka igen

Jo det är sant jag kan tänka igen även om det inte är med den vanliga hastigheten.:)
Igår var det fortfarande "töcken" över en stor del av dagen.
Tog ett hett bad för att värma kroppen det gjorde gott.
Det är mycket Zelda i huset just nu.

Lillen har en egen gubbe och då ska jag hjälpa honom, det går inte så jättebra.
Sedan har gubben en gubbe den spelas på helgerna och liten kollar med Stora ögon.
Jag sitter oxå o kollar mellan varven.

Inatt väckte liten mig han var het och hostade massor och klagande på aj i örat.
Klockan vara bara 4 så var väl inte så pigg men gav honom panodil o bäddade ned honom i soffan.
Och mig själv oxå.

Han är inte varm nu men långt ifrån pigg, stackarn.
Så just nu ser det inte ut som om det blir bassäng för mig på måndag;(

Ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar