Rosor är Kärlek

lördag 17 januari 2009

Exklusivt.


Jag fick en julklapp och givetvis gör jag något av den*ler*
Silvertorsk är jag, men gåvor ska man vara rädd om.
Vet inte varför jag har en sånt motstånd mot Guld, men det sitter långt inne att arbeta med det.
Idag gick reveljen redan 0620 och eftersom jag lovade gubben min sovmorgon, var det bara att gå upp.
Så just nu känns det som om jag vatt vaken en dag, hahahaha.

Det jag har tänkt att ägna min dag åt är: göra armband, försöka fota inomhus - för solen lyser med sin frånvaro, ge blommorna näring och vatten - det lär ta en stund, ca 40 minuter tar det att vattna häruppe, njuta, lägga upp benen, kanske kolla på en rulle med gubben när liten är i säng.

Få se om jag hinner allt:)
Ha det gott.

3 kommentarer:

  1. Jag blåser lite solsken till dig... Här är underbart väder.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att man kan omvända någon! *hehe*

    Guld är ju fint med bärnsten också!
    Och med silver med för den delen...

    Du har ju chansen att testa nu! :)

    //kram Ziddharta.se

    SvaraRadera
  3. Tackar hoppas på att S¤len kommer imorgon då, här har det varit icke foto väder - molnigt och grått.
    Fick ta till andra knep*s*

    Mja omvända är ett stort ord i sammanhanget, men jag provade*s*

    SvaraRadera