Rosor är Kärlek

måndag 19 januari 2009

Måndag

Varför är just Måndagar så hårda?
Känns som att ha gått in i en tegelvägg idag.
Ute är det grått och det snöar.

Inne är det?
Vet inte segt och tiden bara flyger iväg.
Idag var det första Måndagen på 2 år som jag inte behövde gå upp.

Konstigt känsla men jätteskön.
Så jag somnade om och sov ett tag till:)
Satt uppe i natt alldeles för länge kollade efter ritningar, målningar på diverse saker till gardinen.
Trodde att det skulle ta max en timma.....men glömde bort att man kan hamna på sajter som håller en kvar som inspirera på andra områden i livet, som ta tag i en så att man måste tänka existentiella tankar.
Och sånna tankar kan ta lång tid när man förvirra sig.

Ta hand om Dig

1 kommentar:

  1. Japp, snart kommer det en tävling inne hos mig. Ska se vad jag hinner få ihop ikväll om det kanske redan ikväll är en tävling ute. vi får se vad som hinns med.

    Kul att du är inne och budar på mina auktioner. Hoppas att det går vägen. Jag ska ut med fler auktioner nu också tänkte jag, om jag hinner. Det är så mycket som man vill, men jag har ett överflöd med pärlor, omaka, som jag skulle behöva lägga ut, sånt som jag inte kan ha i eButiken, då jag har bara nån påse kvar.

    Var på mässan igår så snart kommer det inramlandes omkring 14 kg pärlor till... hehe... fick ett bra mässpris så det var ju skoj.

    Nu är det dags att jobba en liten stund till och sen så ska jag iväg och träna.

    Ha det gott! // Vero

    SvaraRadera