Rosor är Kärlek

lördag 17 januari 2009


Har suttit och pärlat största delen av dagen, när jag inte lekt med lillen förstås:)
Det blev Örhängen och Armband, som läggs ut på hemsidan imorgon om inget inträffar som jag inte vet om nu.

Har gett alla mina blommor näring idag, dax att boosta dem för våren - eller vad säger ni?
Ska snart sätta pelargonerna i ljusare läge, helst skulle jag vilja ha 3 halogen lampor från Ikea.
Sånna är ju bra att ha vid fotografering av glas och pärlor oxå.....

Mindre bra är det att ha en linslus som sätter sig rakt på det man hade tänkt sig att fota.
Han heter Felix (kung) och han är min äldsta katt.
Han vaktar och beskyddar mig, han ger mig glädje och ömhet och han är alldeles underbar.
Sköt om er och ta vara på varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar