Rosor är Kärlek

onsdag 21 januari 2009

Min Dam


Jag har haft en riktigt trivsam kväll.
Fick hem ett paket Pärlor idag, som var ett presentkort från en tävling.
http://www.presenttorget.se
Vann ett presentkort på 500:- givetvis köpte jag Pärlor för pengarna:D
Panduro är ju inte min första tanke när jag vill köpa Pärlor, men det fann ingen annan butik med Pärlor att välja på.

Panduro är inte jättedyra men dyra fast o andra sidan hittade jag där en Pärla jag inte stött på tidigare Farfalle så ikväll blev det av att Pärla ett halsband med dessa, stora grå vaxpärlor och mindre grå vaxpärlor.
När jag lagt ut det på Hemsidan http://foxensros.b20power.com/ blir det det första Halsbandet, innan finns halsband som ingår set annars.
Hoppas att jag hinner Pärla lite imorgon oxå, de ger mersmak dessa FarfellePärlor, de är små glaspärlor formade som en avlång platt cirkel med hålet i mitten, de lägger sig fint på varandra.

Min Dam - hon är riktigt fisförnäm med hög intrigitet, men trots sin höga ålder har hon kvar sin lekfulla barnslighet. Det är ett rent nöje att se henne. Hon är den enda renrasiga katten i samlingen och hon sover ofta med/på mig om nätterna. En nackdel har hon och det är att hon "hatar" minstingen det är lagom kul att höra henne morra och fräsa så fort hon får syn på honom. Hon är oxå den enda som begangnar kattoalett.
Nä få se till att uppdatera hemsidan nu.

Sov gott och vakna med ett leende.

1 kommentar:

  1. Jag vaknade med ett leende imorse faktiskt.

    Nu ska jag snart iväg och kolla på en lokal och kanske blir det en fysisk butik för mig. Om jag klarar kostnaderna. Behöver dra in rätt mycket i månaden då. Men det är meningen att ha det som lager och kontor och att det är eButiken som jag skall fokusera på.

    Snart har jag också tävling inne hos mig på hemsidan. I februari kommer den tävlingen när jag firar 1 år som butik.

    SvaraRadera