Rosor är Kärlek

söndag 25 januari 2009

Trött men nöjd

Lite trött efter dagens städtokerier.
Men det var välbehövligt, attans att det ska ligga så långt in för mig innan jag tar ta i sånna saker!

Nåja dottern som varit hos pojkvännen i helgen såg direkt att jag bytt gardiner i köket och städat katt/tvättrummet. Det var faktiskt det första hon sa efter Hej. Men hon är ju qvinna;)

Uppdaterat hemsidan oxå det är lite sifferfel där just nu*skäms* men jag hoppas att de som är intresserade fatta ändå, eller maila o fråga mig - ni är så Välkomna så.

Har packat badträningskläderna o det jag kan behöva imorgon. Lagt fram sonens kläder nu är det ju eftermiddaxvecka i denna kåk. Vilket betyder att jag o lillen käka frukost ihop, och att vi med syster då är ensamma på kvällarna. Vi har lite andra rutiner denna veckan, emot den veckan som varit. Det blir ju så naturligt.

Är sugen på stavarna men de får stå där de står tills jag klarat en vecka med både bassängträningen Och min kurs - sen ska vi titta mera på stavarna*lovar*.

Nä i säng med er nu - vill ju ha sällskap:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar